جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

قرارداد ۳ ساله پرسپولیس درانتظار گل محمدی| یک مربی کروات هم درراه است

  • کد خبر: ۱۰۴۹۳۱
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
قرارداد ۳ ساله پرسپولیس درانتظار گل محمدی| یک مربی کروات هم درراه است
سران باشگاه پرسپولیس نه تنها نمی‌خواهند تغییری در کادر فنی این تیم ایجاد کنند بلکه به تازگی در حال مقدمه چینی برای عقد قرارداد بلند مدت با یحیی گل محمدی هستند. یک مربی کروات نیز به کادر فنی سرخ‌ها اضافه خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی شایعاتی پیرامون قطع همکاری با گل محمدی به گوش رسیده است، اما سران باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهند تغییری در کادر فنی این تیم ایجاد کنند. آن‌ها به دنبال عقد قرارداد سه ساله با گل محمدی هستند تا آرامش را به کادر فنی بازگردانند. گل محمدی در سال‌های گذشته افتخارات بزرگی را با پرسپولیس به دست آورده و موفق شده دو جام قهرمانی را برای این باشگاه به ارمغان بیاورد. با این حال از دست رفتن دو جام درماه‌های اخیر (سوپرجام و حذفی) تا حدی جایگاه این مربی را در میان هواداران این باشگاه سست کرده بود، اما مدیران وتصمیم گیران این باشگاه در تلاشند با اتخاذ تصمیمات مناسب آرامش و اطمینان را به نیمکت این تیم بازگردانند.

به همین دلیل عقد قرارداد سه ساله در دستور کار قرار گرفته و قرار است یک مربی کروات نیز به کادر فنی سرخ‌ها اضافه شود. درهمین راستا نام یک مربی که در باشگاه دیناموزاگرب فعالیت کرده نیز به گوش می‌رسد تا کادر فنی پرسپولیس سروشکل بهتری به خود بگیرد. در روز‌های اخیر انتقاد‌های زیادی به دستیاران گل محمدی شده و بسیاری از کارشناسان براین باورند که کریم باقری عملا کار خاصی دراین تیم انجام نمی‌دهد و حمید مطهری نیز به اندازه کافی نتوانسته به گل محمدی یاری رساند. شاید با حضور مربی جدید کروات کادر فنی پرسپولیس راه دیگری را درپیش بگیرد اوضاع این تیم دوباره دگرگون شود.

البته پرسپولس همچنان درلیگ شانس قهرمانی دارد و چنانچه استقلال درشش بازی آتی امتیاز از دست بدهد ممکن است دوباره سرخ‌ها برای ششمین فصل پی درپی قهرمان لیگ شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->